...
ZAPYTANIE OFERTOWE
     

    Specyfikacja druku:
    Plik konstrukcyjny (jeśli posiadasz):
    Administratorem danych osobowych podanych w formularzu jest Netbox.pl Sp. z o.o. (Netbox.pl). Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

    AKTUALNOŚCI

    Innowacje opakowaniowe na rynku produktów konsumpcyjnych

    Innowacje opakowaniowe na rynku produktów konsumpcyjnych

    Niedawno na Rynku ukazała się publikacja naukowa zatytułowana: “Innowacje opakowaniowe na rynku produktów konsumpcyjnych”, autorstwa Magdaleny Ankiel, Patrycji Wojciechowskiej i Karoliny Wiszumirskiej. Lektura zawiera charakterystykę przesłanek, kategorii i kierunków rozwoju innowacji na rynku opakowań produktów konsumpcyjnych wraz z praktycznymi rozwiązaniami.

    W książce znajdziesz informacje o tym jak obecnie wygląda rynek opakowań w Polsce oraz jak prezentuje się na tle światowym. Poznasz, w jaki sposób rozwija się i na czym polega komercjalizacja innowacji opakowaniowych. Znajdziesz tam również pojęcia takie jak: ekoprojetowanie opakowań, filozofia zrównoważonego rozwoju, czy gospodarka o obiegu zamkniętym w kontekście branży opakowań. Kwestie ważne dla naszej planety przeplatają się z kwestiami technologicznymi, marketingowymi i graficznymi. Z pewnością ciekawe okażą się przykłady skutecznych działań z zakresu wdrażania innowacji marketingowych w segmencie dóbr konsumpcyjnych, a także opisy czterech unikatowych projektów, ukazujący proces projektowania z różnych perspektyw.

    Bardzo nam miło, że w publikacji poruszającej kompleksową wiedzę z zakresu innowacyjnych opakowań została wspomniana nasza firma, a nasz zespół miał przyjemność współtworzyć jeden z jej podrozdziałów. Podrozdział (6.3) zatytułowany został: Netbox — projektowanie i produkcja opakowań tekturowych. Przeczytasz w nim o historii naszej firmy, o rozwiązaniach i procesach stosowanych przez nas w projektowaniu opakowań. Opakowania Netbox służą jako przykłady innowacyjnych opakowań na polskim rynku.

    Zapraszamy do lektury!
    Więcej informacji na temat publikacji.